Vážení rodiče,
vzhledem k tomu, že jsme na naší škole v plném rozsahu zprovoznili systém vzájemné komunikace a distanční výuky Google Suite, bychom vás rádi informovali o tom, co to pro vás znamená.
Tento systém je určen pro vzdálenou spolupráci mezi školou na jedné straně a žáky a jejich zákonnými zástupci na straně druhé. Umožňuje díky virtuálním „třídám“ vzájemné sdílení výukových dokumentů, komunikaci, testování, videokonference atd. Každý žák v tomto systému získá emailovou adresu a úložný prostor, díky nimž bude moci zefektivnit a zjednodušit svou domácí přípravu, zjednoduší se jeho přístup k výukovým materiálům a v případě nutnosti distanční výuky se bude moci plnohodnotně vzdělávat. Nemluvě o tom, že tento systém umožní výuku pro děti udělat zajímavější a někdy i trochu zábavnější.
Co z toho vyplývá pro vás?
- Děti přinesou domů přihlašovací údaje a k podpisu souhlas s používáním G Suite. Tento souhlas je nutný (požadavek Google v případě nezletilých uživatelů – je blíže vysvětleno tamtéž)
- Provedete přihlášení a změnu vstupního hesla. Kdo máte zkušenosti s Google mailem (gmail), již víte, jak na to. Pokud ne, naleznete tu podrobný obrázkový návod na oba úkony. Pokud si i tak netroufáte, učitelé informatiky mohou provést zprovoznění účtu dítěte na první hodině informatiky.
- Ostatní pokyny k použití G Suite se děti potom dozví přímo od svých vyučujících v každém předmětu. Učitelé budou G Suite používat podle svých potřeb ve výuce hned od začátku školního roku.
- Současně získali nové, jednotné emaily i všichni vyučující a asistenti ve škole. Používejte, prosím, již jen tyto emaily, které najdete na webových stránkách školy v rubrice Kontakty.
- Nadále zůstává v provozu elektronická žákovská knížka a informační systém v systému Bakaláři.
Doufáme, že tento nový systém přispěje ke zkvalitnění a zatraktivnění výuky, stejně jako ke zlepšení vzájemné komunikace. Těšíme se na další spolupráci.
Ing. Jaromír Šmíd
Administrátor systému